▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پس از جریاناتی که چندی پیش و با کلی برنامه ریزی در یکی از دانشگاه ها پیش آمد و از آنجا که  با تمام تلاشهای مذبوحانه ای  که صورت گرفت نتیجه کاملا بر عکس شد و جلسه در کمال نشاط و شور و شعور برگزار شد ، در اقدامی شنیع و پلید , و در ادامه تکه تکه نمودن صحبت های حقیر و گزینشی برخورد نمودن با آن و مناقشه لفظی ، سعی شد تا بنده را در مقابل نظام قرار دهند و از این طریق مرا حذف کنند تا بتوانند جریان دشمن شناسی کشور را به قهقرا بکشانند.

زهی خیال باطل زهی خیال خام

در آخرین تلاش ، اینگونه سخن پراکندند که :

رائفی پور گفته است : در ایران و اسرائیل ولایت فقیه حاکم است.

حال آنکه عزیزانی که سخنرانی های حقیر را پیگیری می کنند میدانند که این سخن مربوط به کجا و کدام موضوع است:

حقیر این مطلب را در چند سخنرانی بیان کرده ام که (قریب به مضمون):

ایران تنها جبهه حقیقی مبارزه با صهیونیزم در جهان است، اگر دقت فرمایید می بینید ما دو جریان فکری عمده بیشتر در جهان نداریم ، یکی یهود خاصتا صهیونیزم و دیگری اسلام خاصتا تشیع ، به عنوان نمونه ما برادران اهل سنتمان را جزئی از جبهه اسلام ولی وهابیت را پیرو جبهه صهیونیزم می دانیم.

اگر خوب نگاه کنید می بینید ما در دنیا دو کشور بیشتر نداریم که با آرمان عقیدتی و دینی شکل گرفته اند ، ایران و اسرائیل

و در هردو عقیده بر این است که حکومت جهانی از آن ایشان است و وارثان زمین خواهند بود.

و در هر دو عالمان و فقهای دینی ایدئولوژی و آرمان جبهه عقیدتی را تعیین نموده اند. در ایران فقهای شیعه و در اسرائیل خاخام های صهیونیست.

هرچه برای ما (فقهای ما) خوب است (اخلاق، کمک به مستضعفین عالم و...) برای ایشان (فقهای ایشان ) بد  و هرچه برای ما بد است (ماتریالیسم،سکولاریسم،لائیسیته، ماکیاولیسم و...) برای ایشان خوب و پسندیده.

و ان شاء الله این وعده الهی است که ما  طومار صهیونیزم را خواهیم پیچید و انقلاب پاک و خدایی مان به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) متصل خواهد شد.

 اما متاسفانه با بریدن و تکه تکه کردن بخش هایی از سخنرانی ، برخی افراد به دنبال اهداف پلید و پلشت شیطانی خودشان هستند، اینان از همان دست افرادی هستند که هنگامی که رهبر انقلاب از "تولید علم" سخن گفت در مناقشه ای لفظی به بررسی کلامی و فلسفی و ترمینولوژی بحث تولید پرداختند که آیا علم تولید شدنی است یا نه؟

به قول معروف مثل ایشان مثل زیر است:

دانه معنی بگیرد مرد عقل      ننگرد کاسه را گر گشت نقل

و انسان را به یاد این آیه شریفه قرآن در باره  شیطنت و مغالطه یهودیان صدر اسلام می اندازد:

مِنَ الَّذينَ هادُوا يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ وَ يَقُولُونَ سَمِعْنا وَ عَصَيْنا وَ اسْمَعْ غَيْرَ مُسْمَعٍ وَ راعِنا لَيًّا بِأَلْسِنَتِهِمْ وَ طَعْناً فِي الدِّينِ وَ لَوْ أَنَّهُمْ قالُوا سَمِعْنا وَ أَطَعْنا وَ اسْمَعْ وَ انْظُرْنا لَكانَ خَيْراً لَهُمْ وَ أَقْوَمَ وَ لكِنْ لَعَنَهُمُ اللَّهُ بِكُفْرِهِمْ فَلا يُؤْمِنُونَ إِلاَّ قَليلاً (نسا 46)

ترجمه(ترجمه المیزان):

بعضى از گروندگان به كيش يهوديت كلمات را با جابجا كردن تحريف مى‏كنند، مثلا- به جاى اين كه بگويند: سمعنا و اطعنا- (شنیدیم و اطاعت کردیم )مى‏گويند: سمعنا و عصينا- شنيديم و نافرمانى كرديم، و به جاى اين كه بگويند:- اسمع أسمعك اللَّه- مى‏گويند- راعنا- يعنى اسمع غير مسمع- بشنو كه خدا شنوايت نكند، و اين باطل را با لحن حقگويى ادا مى‏كنند- چون كلمه- راعنا- در اصطلاح مسلمانان ادب و احترام را مى‏رسانيد و در اصطلاح يهوديان فحشى بود كه معنايش گذشت- تا در دين خدا طعنه بزنند و اگر مى‏گفتند: سمعنا و اطعنا و اسمع و انظرنا- شنيديم و اطاعت كرديم، تو نيز به سخن ما گوش بده، و مهلت بده تا سخن خود بگوييم،- برايشان بهتر و استوارتر بود، و ليكن خدا به خاطر كفرشان لعنتشان كرده بود، ديگر ايمان نمى‏آورند مگر اندكی.

به لطف خدا و عنایت امام زمان فضای دینی و دانشگاهی کشور و علی الخصوص جوانان ما با خط فکری بنده آشناهستند و اینگونه اقدامات مذبوحانه عده ای معلوم الحال خدشه ای در روند تشخیص جوانان و مسئولین کشور وارد نخواهد نکرد.

کیست که به عنوان نمونه از حقیر سخنرانی "عبرتهای بنی اسرائیل" را شنیده باشد و اثبات قرآنی ولایت فقیه را درک کرده باشد و بخواهد تحت تاثیر امثال  این شعبده بازی های کود کانه و بازی با کلمات قرار گیرد.

به امید خدا محکم تر از گذشته این مسیر را ادامه خواهیم داد.  و در پایان آب پاکی را هم بر دست دشمن می ریزیم و فریاد می زنیم :

مرگ بر ضد ولایت فقیه

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

 




......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com